.png)
Ετοιμάσου, γιατί αυτό που θα σου αποκαλύψω σήμερα αγγίζει τα όρια της… ψυχολογικής χειραγώγησης από το ίδιο το μπουκάλι! Πίστευες ότι επιλέγεις κρασί βασισμένος αποκλειστικά στη γεύση; Ξανασκέψου το!
Ήξερες ότι... η Ετικέτα του Κρασιού "Σου Μιλάει" Πριν Καν το Δοκιμάσεις; Η Απίστευτη Δύναμη της Οπτικής Πειθούς!
-
Να Δημιουργήσει Προσδοκίες Ποιότητας (και Τιμής!): Μια ετικέτα με κλασικό, σοφιστικέ σχεδιασμό, ίσως με χρυσές λεπτομέρειες ή την εικόνα ενός πύργου, μπορεί υποσυνείδητα να σε κάνει να πιστέψεις ότι το κρασί είναι υψηλότερης ποιότητας και ίσως αξίζει μια υψηλότερη τιμή. Αντίστοιχα, μια μοντέρνα, παιχνιδιάρικη ετικέτα μπορεί να προσελκύσει ένα νεότερο κοινό ή να υποδηλώσει ένα πιο "εύκολο" και προσιτό κρασί. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για ένα κρασί αν η ετικέτα του δείχνει "ακριβή", ακόμα κι αν το περιεχόμενο είναι ένα φθηνότερο κρασί! -
Να Επηρεάσει την Αντίληψη της Γεύσης: Εδώ είναι που τα πράγματα γίνονται πραγματικά ενδιαφέροντα. Σε πειράματα όπου οι συμμετέχοντες δοκίμαζαν το ίδιο κρασί από φιάλες με διαφορετικές ετικέτες, η αξιολόγηση της γεύσης συχνά άλλαζε! Αν η ετικέτα σου δημιουργήσει την προσδοκία ότι το κρασί θα είναι "φρουτώδες και ελαφρύ" ή "πλούσιο και πολύπλοκο", ο εγκέφαλός σου είναι πιο πιθανό να "βρει" αυτές τις γεύσεις, ακόμα κι αν είναι ανεπαίσθητες. Οι προσδοκίες κυριολεκτικά διαμορφώνουν την εμπειρία. -
Να Προκαλέσει Συναισθήματα και Ταύτιση: Τα χρώματα, οι γραμματοσειρές, οι εικόνες – όλα αυτά επικοινωνούν σε ένα συναισθηματικό επίπεδο.Μια ετικέτα μπορεί να σου προκαλέσει αισθήματα πολυτέλειας, περιπέτειας, παράδοσης ή καινοτομίας. Οι καταναλωτές συχνά επιλέγουν προϊόντα που αισθάνονται ότι αντικατοπτρίζουν την προσωπικότητά τους ή την εικόνα που θέλουν να προβάλουν.
-
Αναγνώρισε τη Δύναμη της Εικόνας: Την επόμενη φορά που θα διαλέγεις κρασί, κάνε μια παύση και σκέψου: "Με επηρεάζει η ετικέτα; Και αν ναι, πώς;" -
Μην Κρίνεις (Μόνο) από το "Εξώφυλλο": Ενώ μια όμορφη ετικέτα είναι ευχάριστη, προσπάθησε να δεις πέρα από αυτήν. Διάβασε τις πληροφορίες, ψάξε για κριτικές, ή ακόμα καλύτερα, δοκίμασε πριν αγοράσεις μεγάλες ποσότητες, αν είναι δυνατόν. -
Εμπιστεύσου τον Ουρανίσκο σου: Στο τέλος της ημέρας, το πιο σημαντικό είναι αν σου αρέσει εσένα το κρασί. Μια εντυπωσιακή ετικέτα δεν μπορεί να κάνει ένα κρασί που δεν σου ταιριάζει, μαγικά νόστιμο. -
Η Μαγεία της Ανακάλυψης: Μερικές φορές, τα πιο απίθανα "διαμάντια" κρύβονται πίσω από τις πιο ταπεινές ετικέτες. Μην φοβηθείς να πειραματιστείς!